final_2 brandworkshop & teambuilding
I jeden den může odstartovat změnu vnímání vaší značky nejen v očích zákazníků, ale i vás samotných.
Je to zážitek, zábava, společná plavba i objevování.
Tuhle kombinaci brandworkshopu a teambuildingu jsme vymysleli my. Překračujeme hranice mezi brandworkshopem a teambuildingem. Naši lektoři, kreativci a režiséři vytvoří prostředí, které vám otevře nové horizonty možností. Kde každý člen týmu hraje klíčovou roli v procesu posilování značky.
Každá značka má příběh, který čeká na to, aby jej někdo vyprávěl.
Pomůžeme vám najít ten váš.
Překračujeme hranice mezi brandworkshopem a teambuildingem. Naši lektoři, kreativci a režiséři vytvoří prostředí, které vám otevře nové horizonty možností. Kde každý člen týmu hraje klíčovou roli v procesu posilování značky.
Brandworkshop vede Michal Rožek - kreativec a brandmaker, který tento koncept vytvořil na základě více než 15 let působení v oboru. Jeho přednes připomíná strhující stand-up. Bez obalu, s lehkostí a vtipem.
Část workshopu, která je zaměřena na týmovou práci a empatii vede Lukáš Venclík, který je režisér Final_2 a zkušený lektor školy improvizace, takže každý z účastníků získá nejen nové poznatky, ale i silnější pocit sounáležitosti s týmem.
Tým kreativců Final_2 vede producent a režisér Jan Chramosta, který stojí za kampaněmi pro Pilsner Urquell, ZOOT, nebo Ford.
Final_2 brandworkshop je momentem, kdy se inovace potkává s intuicí. Místem, kde se vaše značka a tým stanou něčím víc, než jen součtem jednotlivých částí.
Náš program vám umožní nechat si navrhnout kreativu respektující duši firmy a vašich nejvnitřnějších hodnot. Nové nápady navíc můžeme začít okamžitě realizovat. Od strategie, inovativních komunikačních taktik, copywritingu, grafického designu, až po online videa, animace či TV reklamu. Záleží jen na vás, které oblasti jsou pro vaši značku zajímavé.