Napsali o nás

„To určitě ano!“ Český Ford vyvrací nejčastější obavy z vlastnictví elektromobilu

 

Mediář, 25.1. 2023

Kampaň pro Ford zpracovala a vytvořila digitální agentura WeDigital v koprodukci s butikovou kreativní produkcí Final_2. Scénáře spotů reagují na komentáře ze sociálních sítí, diskuse se zákazníky i zpětnou vazbu od prodejců Ford. Všechny příběhy mají reálný základ a český motorista se s nimi dokáže snadno ztotožnit, ať už jde o využitelnost vnitřního prostoru, dojezd na jedno nabití nebo hustotu nabíjecí sítě.

Celý článek

 

Servier upozorňuje krvavými vzkazy na riziko hypertenze.

 

MediaGuru, 18.3. 2022

Sdělení dramatizuje kreativní exekuce formou krvavých vzkazů, kterými k lide promlouvá jejich srdce. „Vysoký krevní tlak může být skrytým zabijákem, a tak jsme kampaň ztvárnili právě skrze dramatický motiv, na který nejsou lidé z farmaceutických reklam zvyklí,”

Celý článek

 

Nikol Leitgeb opět v kampani Zoot. Tentokrát i s manželem.

 

Marketing a Media, 16.11. 2021

S nadsázkou jsme chtěli poukázat na to, že dokonalé Vánoce jsou hlavně o lidech a jejich společném prožívání Vánoc. S naší pomocí jim to pak bude slušet za všech okolností,“ říká Michaela Mihók, brand manažerka Zoot.

Celý článek

 

Ojeté auto se dnes kupuje z gauče.

 
 

Czech Promotion, 16.11. 2021

V jednoduchém příběhu ukazujeme, že věc, která bývala komplikovaná a tak trochu připomínala ruskou ruletu, vyřeší zákazníci na Carvago.com snadno, bez stresu a spolehlivě – prostě z gauče.”

Celý článek

VCCP pomáhá dát dětem křídla.

 

Mediář, 3.5. 2021

Kampaň na podporu iniciativy Piana do škol tentokrát reklamní katy vzala za srdce nejvíc…Spot pro kampaň vznikl jako charitativní iniciativa ve spolupráci s kreativní produkcí Final_2, pod vedením producenta Jana Chramosty a režisérky Valerie Recmanové. Hlasem kampaně se stal Jiří Bartoška.

Celý článek

 

Osobnosti české kultury vzdávají hold Hippokratově armádě.

 

Rock & Pop, 18.2. 2021

Před kamerou Lubomíra Krupku se postupně objevuje bezmála čtyřicítka osobností spojených s českou kulturou. Herci, muzikanti, režiséři, scénáristé, choreograf, ředitelka divadla či dokonce kouzelník. Všichni své role ztvárnili bez nároku na honorář s cílem podpořit charitativní záměr projektu.

Celý článek

 

Final_2 …natočili pro pracovní oděvy Ardon akční příběh s kaskadéry

 

Mediář, 27.11. 2020

“Výrobě klipu předcházely tři měsíce přípravných prací. Samotné natáčení pak trvalo tři dny, další dva týdny zabrala postprodukce. Celkem pět různých námětů vzniklo v rámci takzvaného kreativního kruhu, tedy konceptu, ve kterém Final_2 využívá až pěti zkušených kreativců, scenáristů a režisérů…”

Celý článek

Čeští filmaři slaví obrovský mezinárodní úspěch. Ovládli soutěž 48 Hour Film Project

 

Kinobox, 8.3. 2020

Hlavním vítězem celosvětové soutěže 48 Hour Film Projectu, v rámci něhož mají týmy za úkol během dvou dnů vymyslet, natočit a odevzdat výsledný snímek, se stal prvně v historii český tým.

Celý článek

A teď bychom rádi poznali vás.