Napsali o nás
„To určitě ano!“ Český Ford vyvrací nejčastější obavy z vlastnictví elektromobilu
Mediář, 25.1. 2023
Kampaň pro Ford zpracovala a vytvořila digitální agentura WeDigital v koprodukci s butikovou kreativní produkcí Final_2. Scénáře spotů reagují na komentáře ze sociálních sítí, diskuse se zákazníky i zpětnou vazbu od prodejců Ford. Všechny příběhy mají reálný základ a český motorista se s nimi dokáže snadno ztotožnit, ať už jde o využitelnost vnitřního prostoru, dojezd na jedno nabití nebo hustotu nabíjecí sítě.
Servier upozorňuje krvavými vzkazy na riziko hypertenze.
MediaGuru, 18.3. 2022
Sdělení dramatizuje kreativní exekuce formou krvavých vzkazů, kterými k lide promlouvá jejich srdce. „Vysoký krevní tlak může být skrytým zabijákem, a tak jsme kampaň ztvárnili právě skrze dramatický motiv, na který nejsou lidé z farmaceutických reklam zvyklí,”
Nikol Leitgeb opět v kampani Zoot. Tentokrát i s manželem.
Marketing a Media, 16.11. 2021
S nadsázkou jsme chtěli poukázat na to, že dokonalé Vánoce jsou hlavně o lidech a jejich společném prožívání Vánoc. S naší pomocí jim to pak bude slušet za všech okolností,“ říká Michaela Mihók, brand manažerka Zoot.
Ojeté auto se dnes kupuje z gauče.
Czech Promotion, 16.11. 2021
“V jednoduchém příběhu ukazujeme, že věc, která bývala komplikovaná a tak trochu připomínala ruskou ruletu, vyřeší zákazníci na Carvago.com snadno, bez stresu a spolehlivě – prostě z gauče.”
VCCP pomáhá dát dětem křídla.
Mediář, 3.5. 2021
Kampaň na podporu iniciativy Piana do škol tentokrát reklamní katy vzala za srdce nejvíc…Spot pro kampaň vznikl jako charitativní iniciativa ve spolupráci s kreativní produkcí Final_2, pod vedením producenta Jana Chramosty a režisérky Valerie Recmanové. Hlasem kampaně se stal Jiří Bartoška.
Osobnosti české kultury vzdávají hold Hippokratově armádě.
Rock & Pop, 18.2. 2021
Před kamerou Lubomíra Krupku se postupně objevuje bezmála čtyřicítka osobností spojených s českou kulturou. Herci, muzikanti, režiséři, scénáristé, choreograf, ředitelka divadla či dokonce kouzelník. Všichni své role ztvárnili bez nároku na honorář s cílem podpořit charitativní záměr projektu.
Final_2 …natočili pro pracovní oděvy Ardon akční příběh s kaskadéry
Mediář, 27.11. 2020
“Výrobě klipu předcházely tři měsíce přípravných prací. Samotné natáčení pak trvalo tři dny, další dva týdny zabrala postprodukce. Celkem pět různých námětů vzniklo v rámci takzvaného kreativního kruhu, tedy konceptu, ve kterém Final_2 využívá až pěti zkušených kreativců, scenáristů a režisérů…”
Čeští filmaři slaví obrovský mezinárodní úspěch. Ovládli soutěž 48 Hour Film Project
Kinobox, 8.3. 2020
Hlavním vítězem celosvětové soutěže 48 Hour Film Projectu, v rámci něhož mají týmy za úkol během dvou dnů vymyslet, natočit a odevzdat výsledný snímek, se stal prvně v historii český tým.