Zkušení producenti, režiséři, scénáristé a nebo influenceři, kreativci, marketingoví stratégové, dobrodruzi, hudebníci i kouzelníci…

Spojili jsme své zkušenosti z marketingu, filmu i divadla a díky tomu jsme přišli na nový způsob tvůrčí práce a v roce 2020 jej rozvinuli do podoby empatické kreativní butikové produkce. Společenství, které má ambice vytvářet i produkovat originální koncepty, inspirované stejnou měrou jak moderními vizuálními trendy, tak klasickým filmovým řemeslem.

Jsme partneři pro dialog. Pomůžeme vám s vaší vizí. Jde nám o dlouhodobou a úzkou spolupráci. Jen díky respektu a důvěře vzniknou ta nejlepší díla. A nemusí být ani drahá. Provedeme vás celým procesem výroby. Vždycky budete v obraze a věříme, že se s námi budete cítit dobře. Naše natáčení mají příjemnou neformální atmosféru, ve které se daří hereckým výkonům i kreativním nápadům.

Jan Chramosta

Lukáš Venclík

Natálie Majvaldová

Jan Tříška

Barbora Kubů

Janek Cingroš

Pavla Chramostová

  • writer / director / creative producer

    Režie pro mě není jen o poznání filmového řemesla, ale také o schopnosti vnímat a pozitivně ovlivňovat své okolí. Pro mou tvůrčí činnost byla vždy velice přínosná spolupráce nejen těch, kteří to “vidí stejně”, ale také těch, kteří “to vidí jinak”.

    Kombinací střetu a nebo rozvíjení nápadů vznikají ještě působivější nápady.

    Spojením několika tvůrců s pestrými zkušenostmi a s respektem k pohledům druhých, jsem položil základy pro Final_2, kreativní butikovou produkci s unikátním systémem vývoje konceptů kampaní i produkce videí pro velké i malé společnosti a nebo partnerské reklamní agentury.

  • producer / executive producer

    K natáčení jsem se dostala v dětských letech jako reklamní herečka a vždycky jsem obdivovala ten živý placový organizmus. Zároveň mi imponovaly silné ženské producentské postavy, tak jsem si vysnila, co budu, až budu velká.

    Jsem nadšená, že se mohu u nás postarat o organizaci produkování a mým režisérům tak zbývá dostatek sil na snění a realizování svých myšlenek a nápadů.

  • director / producer

    Jeho specializace jsou projekty kladoucí důraz na rytmus a hudbu, práce s celebritami, neherci a nebo dětmi

    Mimo jiné natočil i poslední videoklip Karla Gotta: Srdce nehasnou.

  • writer / director

    Jeho specializací jsou práce s hercem a komediální žánr.

    Jeden ze zakladatelů školy improvizace, herec a autor mnoha stand-upů. Za kamerou působil nejprve jako scenárista, postupně začal společně s Janem Chramostou režírovat.

  • executive producer

    Začal v reklamce jako projekťák, pak grafik a nakonec skončil u digitální produkce. Od fotky po 360 videa a VR. Pak zakopl o režiséra a spadl do reklamního natáčení. Televizní, internetové, zahraniční reklamy - od rozpočtu po postprodukci.

    Specializace: Pohoda na place, postprodukce a nová média.

  • costume designer, stylist & MUA

    Studovala Arts Management na VŠE a kariéru začala jako produkční v charitativních a neziskových organizacích. Postupně u ní ale převládla láska k módě. Koníček se změnil v řemeslo pokud nenatáčí zrovna s námi, pracuje jako kostymérka na zahraničních filmech.

  • executive producer

    Vystudovala filmovou produkci v Londýně a hned po návratu do Česka naskočila do rozjetého vlaku Final_2.

    Vždy v dobré náladě, která se přenáší i na ostatní. Pohotově vymyslí řešení v každé situaci.

Hodnoty, ze kterých neupouštíme.

 

Přímá tvůrčí spolupráce.

Máme na vás čas. Jsme malý tým a klienty si vybíráme jen ve chvíli, kdy se na ně můžeme plně soustředit. Všichni jsme filmaři. Od začátku komunikujete se samotnými tvůrci (scénáristy, režiséry). Přátelský a upřímný dialog je základem každého společného projektu.

Perfektní filmařina.

Příběh a emoce. Naše reklamní i umělecká tvorba získala řadu ocenění na prestižních filmových festivalech. Tým profíků. Každý štáb skládáme z odborných profesí přesně pro potřeby projektu. Nikdo nechybí, nikdo nepřebývá. Nejnovější technologie. Investujeme do kvality. Točíme na stejné kamery, jaké používají Hollywoodské produkce.

Jasné sdělení.

Chápeme publikum. Víme jak oslovit koncového zákazníka přizpůsobením reklamy cílové skupině. Známe typy médií. Víme jaké formáty se hodí na nejrůznější mediální kanály. Neopouštíme účel. Víme, že je potřeba nalézt cestu vašeho brandu a z té neuhnout.

Napsali o nás

 

„To určitě ano!“ Český Ford vyvrací nejčastější obavy z vlastnictví elektromobilu

 

Mediář, 25.1. 2023

Kampaň pro Ford zpracovala a vytvořila digitální agentura WeDigital v koprodukci s butikovou kreativní produkcí Final_2. Scénáře spotů reagují na komentáře ze sociálních sítí, diskuse se zákazníky i zpětnou vazbu od prodejců Ford. Všechny příběhy mají reálný základ a český motorista se s nimi dokáže snadno ztotožnit, ať už jde o využitelnost vnitřního prostoru, dojezd na jedno nabití nebo hustotu nabíjecí sítě.

Celý článek

 

Servier upozorňuje krvavými vzkazy na riziko hypertenze.

 

MediaGuru, 18.3. 2022

Sdělení dramatizuje kreativní exekuce formou krvavých vzkazů, kterými k lide promlouvá jejich srdce. „Vysoký krevní tlak může být skrytým zabijákem, a tak jsme kampaň ztvárnili právě skrze dramatický motiv, na který nejsou lidé z farmaceutických reklam zvyklí,”

Celý článek

 

Nikol Leitgeb opět v kampani Zoot. Tentokrát i s manželem.

 

Marketing a Media, 16.11. 2021

S nadsázkou jsme chtěli poukázat na to, že dokonalé Vánoce jsou hlavně o lidech a jejich společném prožívání Vánoc. S naší pomocí jim to pak bude slušet za všech okolností,“ říká Michaela Mihók, brand manažerka Zoot.

Celý článek

 

Ojeté auto se dnes kupuje z gauče.

 
 

Czech Promotion, 16.11. 2021

V jednoduchém příběhu ukazujeme, že věc, která bývala komplikovaná a tak trochu připomínala ruskou ruletu, vyřeší zákazníci na Carvago.com snadno, bez stresu a spolehlivě – prostě z gauče.”

Celý článek

VCCP pomáhá dát dětem křídla.

 

Mediář, 3.5. 2021

Kampaň na podporu iniciativy Piana do škol tentokrát reklamní katy vzala za srdce nejvíc…Spot pro kampaň vznikl jako charitativní iniciativa ve spolupráci s kreativní produkcí Final_2, pod vedením producenta Jana Chramosty a režisérky Valerie Recmanové. Hlasem kampaně se stal Jiří Bartoška.

Celý článek

 

Osobnosti české kultury vzdávají hold Hippokratově armádě.

 

Rock & Pop, 18.2. 2021

Před kamerou Lubomíra Krupku se postupně objevuje bezmála čtyřicítka osobností spojených s českou kulturou. Herci, muzikanti, režiséři, scénáristé, choreograf, ředitelka divadla či dokonce kouzelník. Všichni své role ztvárnili bez nároku na honorář s cílem podpořit charitativní záměr projektu.

Celý článek

 

Final_2 …natočili pro pracovní oděvy Ardon akční příběh s kaskadéry

 

Mediář, 27.11. 2020

“Výrobě klipu předcházely tři měsíce přípravných prací. Samotné natáčení pak trvalo tři dny, další dva týdny zabrala postprodukce. Celkem pět různých námětů vzniklo v rámci takzvaného kreativního kruhu, tedy konceptu, ve kterém Final_2 využívá až pěti zkušených kreativců, scenáristů a režisérů…”

Celý článek

Čeští filmaři slaví obrovský mezinárodní úspěch. Ovládli soutěž 48 Hour Film Project

 

Kinobox, 8.3. 2020

Hlavním vítězem celosvětové soutěže 48 Hour Film Projectu, v rámci něhož mají týmy za úkol během dvou dnů vymyslet, natočit a odevzdat výsledný snímek, se stal prvně v historii český tým.

Celý článek

A teď bychom rádi poznali vás.