Sedm filmů za sedm dní

Pivovar Lobkowicz nás vzhledem k našim úspěchům s “rychlonatáčením” požádal skrze agenturu WMC Grey a produkci SoftPillow o vytvoření obsahu pro večerní promítání v průběhu konání filmového festivalu v Karlových Varech. Zadání: Každý den natočit a promítat jeden krátký film.

Vytvořili jsme speciální tým těch nejodhodlanějších filmařů, pod vedením režisérů a scenáristů Jana Chramosty, Lukáše Venclíka a Janka Cingroše. Aby byla naše spolupráce i s herci a dalšími členy týmu co nejkompaktnější, rozhodli jsme se všechny ubytovat na jednom obrovském apartmánu, jehož některé místnosti se přetvořily na produkční a technické zázemí, jiné na střižnu a postprodukci, v dalších místnostech se bydlelo. Díky tomu jsme byli schopni každý den nazkoušet, natočit i sestříhat a ozvučit (včetně skládané hudby), kompletní krátký film a za vydatné podpory stále se rozrůstající základny fanoušků, jsme každý večer za osobní účasti film odpromítali. Po sedmi dnech už toho bylo opravdu hodně, ale i tak jsme pak dokázali těchto sedm filmů propojit do jednoho kompaktního půlhodinového filmu, který jsme rozeslali na světové festivaly. I přesto, že na počátku stála myšlenka zajímavého způsobu vytvoření reklamy na pivo Lobkowicz, ve výsledku z toho vznikl hravý film, který pracuje s různorodými žánry a jehož cesta neskončila jedním promítáním, ale skrze internet a světové filmové festivaly pokračuje dodnes. Krátké filmy pro Lobkowicz také získaly první místo v Reklamní katovně online deníku Mediář.

 
Previous
Previous

Livesport: About Us!

Next
Next

Clever Monitor: Online Commercial